:)

idemo redom 😀

pokušavam si život učinit zanimljivim, pa radim razonorazne zlobne stavri, eto npr ta mala crna sitna sabaheta, skontaj ti nje, haj njoj se izbl sviđa, al skontaj ti to, ona hoće da se ona njemu sviđa i skontaj ti to, ona mene ne voli, jer misli da imam neš s njim, a meni je to zabavno, pa ću se potrudit da tako i izgleda, kad već prlja moje ime svojim ustima..:D a ta mala me oduvijek nervirala i ona anoreksična manekenkica, što se na buvljaku oblači ( nemam ja niš protiv buvljaka, al brate nemoj mi glumit da si neka bogata, kad nisi). I tako mi je zanimljivo njih posmatrati i nju zezati, a vratit će mi Bog, .. al zar nije dovoljno vraćao do sad ??????
NIŠTA ME SE NE TIČE, NIŠTA ME NE DOTIČE.. lažem ba, sve me dotiče, al glumim da me boli đon, i brate mi dobro ide.. kuliram i u razredu, skočila bi onoj maloj žutoj, tačnije nedefinisane boje, al nmg mrsko mi, neću džaba svađu da pravim, al rado bih je bacila, slomila bi se ona, i nemoj sad da misliš da sma kučka, to je samo kučkasta faza, kad sma fina jebu me u mozak, a sad ja njih :$ to ti je ta, kučkasta faza 😀
i nisma brate zaljubljena, smao se zajebavam, mislim da ću se s nekim posvvađat il potuć, oo tako mi to treba, i danas,,,
………..neck kiss….. moj mali verni snačo pansa..:/

Komentariši